Welkom in NY - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Davy Looije - WaarBenJij.nu Welkom in NY - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Davy Looije - WaarBenJij.nu

Welkom in NY

Blijf op de hoogte en volg Davy

24 Oktober 2013 | Verenigde Staten, New York

De vlucht verloopt prima. Het is dus echt zo dat al het eten nog iets lekkerder smaakt als het gratis is. Als we landen is het 28 graden in New York en gaan we maar gelijk de vuurproef doorstaan. We gaan met de Metro!

In de metro maken we gelijk al kennis met 'New York'. Tegenover ons zit een man (lees: Gangster) met gescheurde broek, panty op zijn hoofd precies zoals je ze in de films ziet. Hij vraagt waar we vandaan komen en waar we heen gaan. we zijn gelijk op onze hoede. We antwoorden maar en toen heeft hij er 5 minuten over gedaan om uit te leggen hoe we het beste naar Bowery moesten komen. Ook vertelde hij dat Gera zo'n mooie huid had en hij heeft Davy een stuk of 5 keer gefeliciteerd dat hij getrouwd was met zo'n mooie vrouw. Toen hij uitstapte hielden we onze koffers maar extra goed vast.... Maar gelukkig gebeurde er niets maar we zijn wel welkom geheten in NY!

Ons hotel is precies wat we wilde... Een bed en TV. meer past er ook niet in de kamer. Maar alles is erg schoon, de douche zit gelukkig precies voor onze deur, het enige minpunt is dat als de buurman snurkt, het lijkt alsof hij naast je in bed ligt. Maar we zijn er erg blij mee!:) Het hotel staat in China Town en het is echt bizar maar het lijkt ook wel of je in China bent. Alle winkels hebben een Chinese naam wat het wel spannend maakt want je weet niet of je binnenloopt bij een bakker, supermarkt of electronica winkel! Het is wel allemaal lekker goedkoop.

Vandaag nog even langs de winkeltjes gelopen en gegeten bij een italiaan. Ze schenken de wijn hier trouwens ook op zijn Amerikaans.. Je moet bijna slurpen omdat het anders over de rand loopt.

We zijn na dit alles best mij dus gaan lekker op tijd naar bed om morgen helemaal fris door NY heen te gaan!

• 24 Oktober 2013 - 18:14

Opa:

Hallo

• 24 Oktober 2013 - 18:18

Oma:

Ook hallo

• 26 Oktober 2013 - 09:56

Laura Hensen:

Leuk om jullie te volgen hierop! Fijne reis alvast ik hoorde dat het van dinsdag avond tot vrijdag duurt! Sterkte, maar dan heb je ook wel wat...

groetjes Laura

• 30 Oktober 2013 - 14:02

Annet Dames:

Boor iedereen die Dave en Gera volgen,
    Ik heb al een berichtje van hun uit Maleisië gekregen en de reis is tot nu toe prima verlopen.
    4 uurtjes wachten en dan weer het vliegtuig in.
    Groetjes annet

• 05 November 2013 - 09:08

Jerry En Brenda:

Hé lieve schatten,

Zitten we nou gewoon nog naar NY te koekeloeren?!

xxxx