Get Lucky - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Davy Looije - WaarBenJij.nu Get Lucky - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Davy Looije - WaarBenJij.nu

Get Lucky

Door: Davy en Gera

Blijf op de hoogte en volg Davy

22 Februari 2013 | Nederland, Utrecht

Wij zijn in februari naar de vakantie beurs in Utrecht gegaan. We zitten al een beetje te denken om nog een keer een lange reis te maken en willen kijken of we nog wat informatie kunnen krijgen.

Op de vakantiebeurs was er 1 stand die volledig wit was. De muren, de tafel, computer alles is wit. De bedoeling is dat je een vakantie tip ergens op de muur schrijft en dit komen ze dus ook aan ons vragen. De eerste twee keer als we er langs lopen willen we dit niet doen... Maar nadat we een tijd met iemand hebben gepraat over Australië gaat de reis zo leven dat we toch even een tip op wilde schrijven. Gera schreef een stukje over de haaienduik die we mee hebben gemaakt en Davy over de zeehonden in Nieuw Zeeland die bij een waterval aan het spelen zijn. Als we klaar zijn moeten we nog onze email adressen inleveren (weer wat SPAM erbij). Gera vraagt nog even of we er wat mee kunnen winnen, en ja we kunnen wat winnen. En dan vertrekken we....

Mededeling van Reiskrant
Winnaar van de tickets naar New York bekend!

Op de vakantiebeurs mocht je op onze stand overal je tip opschrijven. We begonnen de vakantiebeurs met een volledig blanco stand. Van wand tot plant; alles was volledig wit. Inmiddels is onze stand al aardig volgeschreven met vaak érg leuke vakantietips. Dankjewel voor jouw vakantietip!
De redactie van de Reiskrant heeft alle tips bekeken en de winnaar van de KLM-tickets naar New York is bekend:

Davy Looye
Davy ontvangt 2 retourtickets van KLM naar New York. Dit is zijn tip:
"Ten noorden van Kaikoura (Nieuw-Zeeland) is een waterval, waarin allemaal baby zeehondjes spelen."
Gefeliciteerd Davy! "