Getrouwd! Nu bijna op reis!:D - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Davy Looije - WaarBenJij.nu Getrouwd! Nu bijna op reis!:D - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Davy Looije - WaarBenJij.nu

Getrouwd! Nu bijna op reis!:D

Door: davyengera

Blijf op de hoogte en volg Davy

12 November 2010 | Nederland, Berkel en Rodenrijs

Wat een dag!

Vanaf de ochtend tot de nacht hebben we echt genoten. Het eten was heerlijk. De mensen waren gezellig en echt alles was SUPER!!!!!

Nu zijn we heerlijk uitgerust in het NH hotel aan het strand!

De komende dagen zullen we onze kamers uitruimen, De tassen inpakken en afscheid nemen!!!

We zullen iedereen natuurlijk heel erg missen en we denken aan jullie als we met 30 graden op het strand zitten en jullie aan het werk zijn (A)

Nou dan rest me nog te zeggen Tot over 6 maanden! En we zullen proberen de site een af en toe aan te vullen met de geweldige avonturen die voor ons staan!!!!!

Davy en Gera Looije!!!

• 12 November 2010 - 22:02

Mama Ali:

Leuk dat jullie telkens even binnenlopen. Volgens mij wordt het nog even flink aanpoten voor jullie echt kunnen vertrekken. Maar ook dat zal jullie wel lukken!!

• 15 November 2010 - 11:43

Adrian:

hoi lieve oom en tante!
    Ik en papa en mama zullen jullie enorm missen! Maar bedankt voor de leuke bruiloft, ik heb dan wel de hele dag geslapen, maar heb het toch enorm naar mijn zin gehad.
    xxx

• 15 November 2010 - 14:23

Irene:

Lieve Gera en Davey,

Een hele fijne reis toegewenst enne vergeet de foto's niet. haha.
    Liefs Irene

• 17 November 2010 - 12:05

Jory:

Hey vriend,

van harte gefeliciteerd met het trouwen! ook aan Gera natuurlijk man! ik ben benieuwd wat je allemaal meemaakt dus beter hou je het goed bij vriend!

heel veel plezier en hou je rustig:)

ciao bella
    Jory