Were Famous!;) - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Davy Looije - WaarBenJij.nu Were Famous!;) - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Davy Looije - WaarBenJij.nu

Were Famous!;)

Door: davyengera

Blijf op de hoogte en volg Davy

25 Januari 2011 | Australië, Brisbane

Hoi iedereen!!! Vanaf nu gaan de hoeden en zonnebrillen op want we zijn wereldberoemd!

Op straat werden we aangesproken door een journalist voor een interview over de overstromingen in Brisbane:

'Flood fear' diverts backpackers away from Brisbane Katherine Feeney
January 25, 2011 - 5:23AM

Backpackers Gera and Davy Looÿe of Holland had travelled to Brisbane from Cairns via Sydney and planned to stay one night before departing for Fraser Island.

They denied bad-press or flood-related warnings from third parties influenced their decision to use the city as a pit-stop.

Brisbane was not a sought after tourist destination in itself, they said, but it did enjoy a reputation as a safe, cheap and convenient stop on the road elsewhere.

"I don't think the floods were so bad for Brisbane," Mrs Looÿe said. "It is still a good place to get to other places - it's nice.

"You can go to Byron Bay or to Fraser Island but we didn't want to come here for long."

"It is good to stay here," Mr Looÿe said. "The hostels are well priced and they transport you for free which is good."

Voor heel het stuk:

Dus voor handtekeningen moeten jullie nog even wachten tot we terug zijn;)

Dikke kus D&G

• 25 Januari 2011 - 04:08

Leendert:

Grote bacpacktas heb jij dave...
    Echt grappig, veel plezier met jullie nieuwe. Status,

Groetjes leendert

• 25 Januari 2011 - 07:41

Marten:

Haha, super cool! Wanneer gaan jullie naar nieuw zeeland?

• 25 Januari 2011 - 15:03

Ome Hubert:

Wat een verrassende ervaring en een leuke foto. Volgens mij zien jullie er steeds gebronsder uit. Ben benieuwd naar jullie volgende avonturen.
    Blijf genieten.
    tante Lida en ome Hubert

• 25 Januari 2011 - 15:03

Ome Hubert:

Blijf genieten.
    tante Lida en ome Hubert

• 25 Januari 2011 - 16:10

Coby:

Hoi lieve Wereld beroemde mensen!
    Ik vind het super cool dat jullie wereld beroemd in de krant staan van australië!
    Ik ben blij dat het goed met jullie gaat!
    Maar... wanneer gaan jullie naar new zealand?
    Liefs, coby

• 25 Januari 2011 - 17:26

Rooooms:

Hee lieverdds!..
    zo dat is nou nog is leukk:D ben trots op jullie, de krant behaald is FABULOUS AND FAMOUSS!.. hahaha!
    hoe is het daar verder.? van de week hadden jullie gebeld maar ik zat natuurlijk te bikkelen op school(A)..
    ben nu ook weer aan het werk en dacht ineens laat ik die 2 levensgenieters even wat leuks sturen..

jullie zien al lekker bruinn lekker hoor!.. en wat is jullie haar blond haha 2 domme blondjes(was het wel de krant(A)) is er nog wat te zien van het water daar? of kunnen jullie gewoon lekker overal rond huppelen?

Ben echt benieuwd naar de rest van alle foto's!!.. Zet er nog is wat meer op jo..;) we zijn zo nieuwschierigg!

Nou geniet er nog vannn want de tijd gaat wel onweis snel he!.. voordat je het weet zit je weer in het koude nederlandje!.. bah! moet je niet aan denken tochhhh..

Nouuu heel veel kusjes Rooomms!

• 25 Januari 2011 - 18:57

Annet:

hoi beroemdheden!!
    wat een avontuur
    en wat toevallig dat precies jullie in die krant staan!!
    we zijn hier apentrots!
    kus mam xx

• 26 Januari 2011 - 06:34

Annet:

hey daar,,,,
    Noa is met een filpje bezig (al 3 dagen,HIHIHI!!!!)maar hij mislukt steeds.
    en natuurlijk is ze te eigenwijs om ons te laten helpen.
    ze is tenslotten al 6 jaar hé??????
    maar het zal best wel een keer lukken en dan zetten we het op davy zijn hyves.
    nog even geduld dus.
    kusjes Noa xxxxxxxxxxx

• 27 Januari 2011 - 09:50

Corne En Willeke:

haa vet grappig!

• 27 Januari 2011 - 22:25

Lav23:

Geer, jij wint.... zo bruin word ik niet dit jaar....:(

• 27 Januari 2011 - 22:25

Lianne:

Geer, jij wint......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... zo bruin word ik niet dit jaar....:(

• 28 Januari 2011 - 06:16

Leendert:

Hey, ik heb eindelijk jullie kaart, brief en tekening ontvangen,
    Echt heel erg bedankt, ga um denk ik maar ergens inlijsten...

Groetjes leendert

• 29 Januari 2011 - 17:04

Ton:

Ik kan nu al niet wachten op een handtekening van jullie!
    Leuk dat jullie in de krant zijn gekomen daar.
    En, jullie verkleuren niet een klein beetje zeg!
    Veel plezier daar.

Groeten Ton.

• 29 Januari 2011 - 17:58

Jelena:

Hey Gera and Davie
    that's a funny story, just let your sunglasses on otherwise it will be hard work with giving signatures everywhere.
    I eat at the moment a spekukatius cream on my bread, I think it is Dutch and really nice...I think of you.
    Love
    Jelena

• 30 Januari 2011 - 23:16

Rosalie:

Superr leuk! En wat zijn jullie belachelijk bruin zeg! Haha groetjes Rosaliexx

• 31 Januari 2011 - 22:10

Tiekstra:

Nieuwsgierig of ik ook iets van jullie kon vinden, vond ik jullie reissite. (Gera had me natuurlijk al een beetje wegwijs gemaakt.) Heb genoten van al jullie verhalen en foto's. En dit is nog maar het begin. Ben intussen benieuwd naar wat er nog komt. Je zou toch zo afreizen naar down-under... God bescherme en zegene jullie beiden.