Groetjes uit Lovina - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Davy Looije - WaarBenJij.nu Groetjes uit Lovina - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Davy Looije - WaarBenJij.nu

Groetjes uit Lovina

Door: davyengera

Blijf op de hoogte en volg Davy

26 November 2010 | Indonesië, Batavia

Hey allemaal,

Even een kort stukje, Het raften was idd GEWELDIG!
2 uur lang wordt je door elkaar geschud terwijl de natuur eromheen Supermooi is! Je gaat zelfs onder watervallen door! Aan het einde maakte we een sprong van 4 meter... Echt geweldig.

Hierna zijn we 2 dagen gaan snorkelen in een mooi plaatsje, Padangbai, we zagen super mooi koraal en veel vissen (ook wat gevaarlijke;P) Maar haaien zijn nog niet in de buurt geweest. Hierna 1 dagje naar Amed in het Noord-Oosten. Maar hier was behalve snorkelen niet heel veel te beleven.

Nu zijn we in Lovina en blijven hier een paar dagen. We zitten in een best mooi hotel (Airco en zwembad!!!) en gaan even genieten van alles!

Ook wilde we nog even ons tel nr doorgeven.

0062681141332

Als je wilt bellen moet je ff naar dit nr smsen of even overlaten gaan en dan bellen we terug (IS veeeeel goedkoper!)

Groetjes vanuit het Hete bali;)!!!

• 26 November 2010 - 09:14

Kayleigh En Marten:

Leuk om te horen dat jullie het zo fijn hebben samen. Echt gaaf dat jullie in zo'n mooie natuur zitten, lekker blijven genieten zou ik zeggen. Hier in Nederland zitten we ondertussen regelmatig onder het vriespunt en begint het glad te worden, de winter doet zijn intrede.

Groetjes,

Kayleigh en Marten

• 26 November 2010 - 13:16

Steven:

Heeeeel erg nieuwgierig naar de volgende foto's! Hebben jullie onder water foto's gemaakt?

• 26 November 2010 - 15:17

Mama Ali:

Hoi lieverds,
    Lovina, toch niet in HET hotel??? Met die warme soepzee. En een foto van Davy's korte koppie houden we nog wel tegoed? Laat je niet bedotten door de strandverkopers. Al contact gehad met Fred en Ine?

• 26 November 2010 - 17:29

ZusjeCoby:

heey lieve G&D (L)
    Ik ben blij dat het ''raften'' leuk was !
    Werden jullie nat toen jullie onder de watervallen door gingen????
    Ene Gera!
    Jou kamer is helemaal anders hoor!'
    een nieuwe vloerbeddeking en nog veel meer!

Ik ben er erg blij mee en ik slaap ontzettend ook lekker!
    Liefs en xxx van je lievelings kleine zusje!
    xxx

• 26 November 2010 - 21:52

Lida En Hubert:

het is heerlijk om jullie zo te zien genieten. het kan ook niet anders want bali is een fantastisch eiland. in lovina kan je om 6uur s'morgens naar de dolfijnen gaan kijken, er zitten enkele groepen vlak voor de kust.
    we hopen dat jullie er tijd voor hebben. blijf a.u.b. jullie avonturen op de blog zetten we leven met plezier een beetje met jullie mee
    groetjes en een dikke knuffel
    tante lida en ome hubert

• 27 November 2010 - 13:04

Opa En Oma:

Ik ben nog naar de voetbal geweest maar heb weinig gezien omdat iedereen me aan hield om te vragen hoe het met juliie ging.
    Groetjes uit een héél koud Nederland.
    ( wie was dat apie?)

groetjes van Opa en Oma ik bel jullie nog wel een keer.