Het was DOL FIJN!!!! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Davy Looije - WaarBenJij.nu Het was DOL FIJN!!!! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Davy Looije - WaarBenJij.nu

Het was DOL FIJN!!!!

Door: davyengera

Blijf op de hoogte en volg Davy

28 November 2010 | Indonesië, Batavia

Vandaag was echt geweldig... Na 2 dagen van ons zwembad genieten zijn we vanmorgen om 5 uur opgestaan om met een vissersbootje op zee dolfijnen te gaan kijken. We verwachtte er niet zo veel van want over het algemeen zie je een vin of net 1 dolfijn doordat er meestal zo'n 50 bootjes bij elkaar liggen.

Maar.. de bestuurder van ons bootje voer weg bij de andere bootjes en na een paar kilometer varen kwamen we zagen in de verte een groep dolfijnen! We gingen ze achterna en plotseling warem overal dolfijnen om ons heen!!

Het was echt super vet. Niet alleen zagen we ze van redelijk dichtbij, sommige maakte zelfs mooie sprongen! Na 1,5 uur genieten van alle dolfijnen kwamen er pas andere bootjes deze kant op! ECHT GEWELDIG WAS HET!!!!!

voor de rest is Lovina echt heel relax. De 2 vrienden die we in Padang bai hadden ontmoet zitten nu hier 'toevallig' in het zelfde hotel! Ook is het lekker rustig en dat is wel lekker na de drukte in Sanur en Ubud.

Deze trip wilde we heel graag delen!! we proberen ook nog wat foto's erop te zetten!

Groetjes!!!

Ps: Nu ons goede telefoon nummer :P

0062 87861 350395

• 28 November 2010 - 09:17

Steven:

Wat Dol-fijn om te lezen!
    Hoe lang blijven jullie daar nog in dat gebied?

We misten jullie wel gisteren op Romy's verjaardag!

• 28 November 2010 - 11:15

Josine:

Wat leuk om allemaal te lezen! En fijn dat jullie het zo ongelooflijk naar jullie zin hebben! Geniet ervan! sangat menyenangkan!

• 28 November 2010 - 12:19

Stefiene:

Wat een mooie verhalen joh! Om jaloers op te worden;) Ik ga binnenkort eens bellen/ smsen!
    Leuke foto's ook! Jullie genieten enorm begrijp ik:D! Hoeveelste gaan jullie naar Aus ookalweer?

Liefs

• 28 November 2010 - 14:38

Ton Van Der Breggen:

Leuk om jullie zo te zien!
    Het is hier koud, vanmorgen alles bevroren, en witte daken.
    Leuk om dan zulke foto's te zien!
    Geniet ervan.

Groeten Ton en Engly.

• 28 November 2010 - 19:09

Kayleigh En Marten:

Wat leuk om te horen! Echt gaaf met die dolfijnen! Leuk ook die foto's. Hier witte daken en aardig koud.. In Friesland wordt alweer geschaatst.

Groetjes,

Kayleigh en Marten

• 29 November 2010 - 08:39

Romy!:

aan de verhalen te lezen hebben jullie het super naar je zin!

ben zo jaloerss op dat zonnetje!!.. ik heb vanmorgen de auto ramen staan krabbenn:O niet normaal toch! jullie hebben wel mijn geweldige verjaardag gemist:P..

veel plezier nog verder

kus Romy

• 29 November 2010 - 09:26

Willeke:

Supercool! Leuk dat jullie er ook foto's bij zetten..krijgen wij een beetje een beeld van dat heerlijke weer daar terwijl wij hier met min 3 zitten :p

• 29 November 2010 - 20:25

Tante Maartje:

Ik begin een beetje te snappen wat jullie toch bezielt ... . Wim volgt jullie avonturen. Vooral het verhaal van de aap sprak hem aan.

• 30 November 2010 - 15:03

Annet:

ja hoor,,,en hier maken we een sneeuwpop in de tuin!!!!!!!!!
    kussssssssssssssss mam

• 30 November 2010 - 15:08

Noa:

live davy
    ik ga its doen met julia
    wet je wat
    een snilpuppi maaken,als het likt dan
    groe tjs noa
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 01 December 2010 - 20:54

Robin:

hey davy,
    facking geweldig jullie reis!! hopen dat jullie reis nog heel lang mag duren!!!

veel plezier op de rest van jullie vakantie!!
    Greetz,
    Robin Termorshuizen (van de AH ^^)

ps. in Nederland is het nu gewoon -5, gevoelstemperatuur -15 o.O

• 04 December 2010 - 09:17

Rob:

hee hoe is het daar .
    nou jullie vermaken je wel zo te zien
    geniet er maar van die dolfijne zijn echt te gek nou onze vissen zie je niet
    dikke laag ijs nou nog veel plezier en dikke kus van mij

• 04 December 2010 - 12:41

Hannelise:

He! Heb jullie gevonden!! Leuk om jullie verhalen te lezen! Enjoy! Vooral ook van de zon en de lekkere temp. Het is zoooo koud en nat in NL! Ben benieuwd naar de rest van jullie avonturen en foto's!
    Liefs, Hannelise

• 05 December 2010 - 14:40

Annet:

he daar
    nou da's toch wat,,,
    sinterklaas zonder jullie.
    niks ,ik neem jullie op de hak,nee ,,gewoon stil hier!!!!
    mis jullie kus mam

• 05 December 2010 - 17:01

Coby:

Hoi Lieve Gera en Davy!
    Leuk dat jullie Dolfijnen hebben ontmoet! (Jullie hebben zeker jammer genoeg geen kusje gegeven??)
    Het is hier ontzettend koud!
    Jullie boffen echt hoor!
    In dat warme land!
    Maar ik moet nu wel stoppen met typen anders wordt 't teveel :D
    PS: Gera... je kamer is nu echt helemaal anders.
    Elke keer als mijn wekker afgaat wil ik gewoon niet uit bed!
    Liefs,
    Coby

• 05 December 2010 - 17:04

Coby:

Lieve Gera en Davy!
    Het is hier echt ontzettend stil zonder jullie !!!
    Maar ik denk ontzettend veel aan jullie!

Groetjes,
    Coby

• 06 December 2010 - 09:54

Marinka:

waaaah jij moet het echt naar je zin hebben! Al zoveel gezien tot nu toe, al vrienden gemaakt met apen ennn dolfijnen zie ik, wildwater raften en nu al superveel leuke foto's aaaah volgens mij genieten jullie echt! Ga zo door hahaha groetjess uit kouddddd nederland;)

• 09 December 2010 - 22:01

Oom Piet:

Ik denk ik warm me nog even aan een leuk en zonnig bericht van Davy en Gera. Hebben ze al 11 dagen niks van zich laten horen!! toch de harelijke groeten en veel geluk.

• 10 December 2010 - 08:42

D&G:

We hebben alweer een stukje erop hoor;)